【告別蝴蝶牙三種方法重塑牙齒形態】

【告別蝴蝶牙三種方法重塑牙齒形態】

每次露齒笑嘅時候,有冇發現門牙好似蝴蝶翅膀一樣左右內傾?呢種牙齒形態我哋稱之為 #蝴蝶牙,會影響牙齒嘅外觀、顏色,甚至咬合功能!

蝴蝶牙係牙齒生長過程中受到不良飲食習慣或者遺傳因素影響而引起,一般透過牙套、牙冠或者瓷貼片嚟改善💁🏻‍♀️

✅ #牙箍

戴牙套係目前最常見嘅矯正方式,透過牙套嘅拉力↔️,將牙齒慢慢調整到正確嘅位置。雖然整個過程需要大約一年至兩年嘅時間,但係戴牙套係目前最有效嘅矯齒方式,改善牙齒嘅外觀,更有助恢復咬合功能。

現時市面上有多款牙套可供選擇,例如傳統金屬牙套、隱形牙套等,各有優缺,可以根據自己嘅喜好同需求選擇。

✅ #牙冠

如果你嘅蝴蝶牙情況較為嚴重,可能需要用牙冠嚟進行修復。不過要注意‼️牙冠療程需要將牙齒磨細,對牙齒有一定嘅風險,所以喺進行療程前,建議先諮詢牙科醫生嘅意見,確保自己嘅牙齒得到最佳嘅療程。

✅ #瓷貼片

同時都在意牙齒顏色嘅你,瓷貼片會係一個好選擇。但請注意,瓷貼片只適用於輕度蝴蝶牙,並且無法改善蝴蝶牙導致嘅嘴突現象或咬合不齊嘅問題。

健康嘅牙齒喺我哋日常生活中一個重要嘅部份,對於我哋嘅自信心和整體健康都有莫大嘅影響。如果你為蝴蝶牙或其他牙齒問題而煩惱,記得向我哋牙科醫生尋求協助😉

🏻想知更多牙科資訊?快啲follow @cmerdental 啦~

立即預約/查詢👉9512 8192 (WhatsApp)

#希瑪醫療#希瑪牙科#CMERmedical#CMERdental#植牙#種牙#根管治療#杜牙根#傳統牙箍#隱形牙箍#隱適美#Invisalign#全瓷貼片#美白牙齒#牙齒美白#拔智慧齒#牙周病#牙齒矯正#洗牙#箍牙#牙科診所#牙科服務#香港牙科#牙醫#香港牙醫#中環牙醫