【笑容從「齒」完好無「缺」】

【笑容從「齒」完好無「缺」】

仲有唔夠兩個禮拜就到重陽節喇,你又知唔知農曆九月初九呢一日有「長久長壽」之意,咁有冇諗過送一口好牙畀你關心嘅人呢🥰?

缺牙為常見嘅口腔問題之一,好多時會影響飲食。為減輕無牙之苦,唔少人會選擇配戴活動牙托,幫助正常進食,以避免因長期進食不足而導致營養不良。不過,活動牙托究竟應該點樣揀先最適合呢?

活動式牙托有分兩種,一齊嚟睇睇邊款最適合👀

🔹 局部牙托

局部牙托適合口腔內仲有健康牙齒嘅人,採用金屬支架或掛勾,牙齒部分主要由塑膠材料製造,安裝同拆卸方便。不過要留意,局部牙托需要更溫柔配戴,以減少口腔內軟組織嘅磨損。

🔹 全口牙托

全口牙托適合口腔內需要全面替換牙齒嘅人,利用塑膠支架固定假牙,同時牙齒部分都係由塑膠材料製造,方便自由裝取。唯一要注意係佢同真牙嘅咬合感覺有所不同,需要一段時間適應。

如發現身邊至親嘅人有缺牙問題,不妨趁住今個重陽節,帶佢哋嚟我哋中心配返副活動牙托😉讓佢哋放膽開懷享受美食,展現健康又自信嘅笑容啦!

🏻想知更多牙科資訊?快啲follow @cmerdental 啦~

立即預約/查詢👉9512 8192 (WhatsApp)

#希瑪醫療#希瑪牙科#CMERmedical#CMERdental#植牙#種牙#根管治療#杜牙根#隱形牙箍#隱適美#瓷貼片#美白牙齒#牙周病#牙齒矯正#洗牙#箍牙#牙科診所#牙科服務#香港牙科#牙醫#香港牙醫#中環牙醫#缺牙#牙套#牙托#局部牙托#全口牙托#重陽節#重拾自信