【有一種病叫牙科恐懼症】

【有一種病叫牙科恐懼症】

有冇試過一坐上牙科診所嘅太空椅就心跳加速、呼吸困難,甚至暈厥?你可能患上「牙科恐懼症」!為避開恐懼,寧忍牙痛也不願就診。其實只要建立醫患互信🤝,讓治療過程變得輕鬆。

以下三招助你驅走恐懼、釋放焦慮🌬️

✅ 明瞭治療:詳細了解治療步驟,明白醫護會根據客人的狀況,制定合適的治療方案。
✅ 坦誠分享:與牙醫深入溝通,暢所欲言,將內心擔憂告訴牙醫。
✅ 定期覆診:及早檢查,防止病情惡化。

牙科恐懼症並不難克服,只要與牙醫建立良好嘅溝通,並保持口腔衛生習慣,就唔使再怕睇牙醫啦😌!

🏻想知更多牙科資訊?快啲follow @cmerdental 啦~

立即預約/查詢👉9512 8192 (WhatsApp)

#希瑪醫療#希瑪牙科#CMERmedical#CMERdental#植牙#種牙#根管治療#杜牙根#透明牙箍#隱形牙箍#隱適美#瓷貼片#美白牙齒#拔智慧齒#牙周病#牙齒矯正#洗牙#箍牙#牙科診所#牙科服務#香港牙科#牙醫#香港牙醫#中環牙醫#牙科恐懼症